Kort verslag dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Suzanne - WaarBenJij.nu Kort verslag dag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Suzanne - WaarBenJij.nu

Kort verslag dag 2

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

14 April 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandag 14 April


Lekker uitgeslapen tot half 10, geen hele goede nachtrust gehad, vaak wakker geworden. Douchen en ontbijt halen, rond 11.15 op stap. Eerst op zoek naar een bikini, want waar ik me bij het pakken van mijn tas vooral gefocust had op warme kleren meenemen, zal ik toch hopelijk een aantal keer mijn bikini nodig hebben, en dat is dus het eerste wat ik ben vergeten.. Helaas geen succes, seizoen is al voorbij. Langs Britomart naar het Ferry Building gewandeld en toen verder richting de harbour bridge. Daarna naar de Skytower geweest, fantastisch uitzicht over de stad. Vervolgens nog op hoop van zegen een aantal winkels binnen gegaan voor een bikini en zo waar een best leuke gevonden voor slechts 10 dollar (uitverkoop)! Ook nog naar een vodafonewinkel geweest om een lokale simkaart met internet MBs te scoren en zo altijd bereikbaar te zijn via mail en whatsapp. Nog een stukje verder gewandeld langs de Art Gallery, Library en University om vervolgens bij Aotea square uit te komen. Helaas was de batterij van mijn camera leeg en ik was ook aardig moe van t lopen dus terug naar het hostel. Pizza gehaald en alle electronica aan t opladen en alvast de route voor de volgende dag doornemen, ziet er allemaal heel leuk uit! Heb ook wel weer zin om ergens anders heen te gaan en hopelijk wat mensen te leren kennen want dat is me hier in Auckland nog niet gelukt en daar had ik zelf ook niet heel erg behoefte aan. Het weer is overigens prima! Bewolkt maar totaal niet koud en ik liep eigenlijk flink te zweten met mijn trui EN jas.... Hopelijk blijft het nog een paar weken zo. Morgen naar Hot Water Beach waar ik mijn nieuwe bikini kan uitproberen. Nu nog even mijn gratis internet opmaken met wat uitZending gemist en dan lekker slapen en morgen begint de echte reis!! 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 3718

Voorgaande reizen:

15 November 2013 - 09 Mei 2014

Melbourne!!

13 April 2014 - 07 Mei 2014

New Zealand

Landen bezocht: